onsdag 19. januar 2011

Barnevognkort!

Idag legger jeg ut et "kort" som jeg er ganske stolt av på flere måter!:)
I februar/mars skiftet skal jeg nemlig bli tante for første gang, og det er noe jeg gleder meg veldig til!!!!:) En kveld her jeg satt og lette etter inspirasjon til nye kort, kom jeg over dette såkalte Barnevogn kortet! Tenkte at dette måtte jeg prøve meg på:)

Jeg skulle i begynnelsen av desember 2010 besøke min søster og samboer, og da hadde jeg med meg dette kortet som en "Lykke til med resten av svangerskapet" hilsning. Resultatet ble sånn:


Ble selv veldig fornøyd med resultatet!!Trodde det skulle være vanskelig å lage, men faktisk veldig enkelt. Oppskrift fant jeg på Mayas Hobbyblogg her.

Mer bilder av kortet her:



Oppi vogna laget et lite kort som liksom skulle være dyna i vognen. I Ettertid kom jeg på at jeg har glemt å lage pute, men det får bli neste gang jeg lager et annet:) Også glemt å ta nærmere bilde av kortet. Kalesjen er mulig å ta ned.



Rosa kartong kjøpt på bokhandel Libris, men som antagelig tar inn ting fra Panduro. Samme med mønsterpapiret. Brads`ene som er festet til kalesjen er også kjøpt på Libris. Håndtaket på vogna ble ganske provisorisk laget av rett og slett en grillpinne!:)



Kortet var veldig gøy og lage!:) Jeg får vel anledning til å lage et nytt spennende kort til dåpsdagen til mitt kommende tantebarn. Da tenkte jeg å kanskje prøve meg på en vogge!:)

Ha en fin kveld!

- Marit -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen noen ord :)