tirsdag 11. januar 2011

Bursdagskort til svigerfar!:)

Legger i dag ut bilder av et BURSDAGSKORT som svigerfar fikk til sin bursdag i høst!:) Og det ble veldig godt mottatt:)



Bursdagskortet til svigerfar var det tredje kortet jeg lagde etter jeg startet med min nye yndlingshobby, men første gang jeg lagde denne typen kort. Vet ikke helt hva jeg skal kalle kortet, men det er et kort med lommer innvendig. Har ikke laget det etter oppskrift, men tatt mål etter et kort min søster lagde til vår mamma. Jeg skal lage en tutorial senere og legge ut. Kortet er pyntet etter egen fantasi, og laget med en fram og bakside som knytes sammen med et fint bånd.




Framsiden av kortet pyntet etter egen fantasi med forskjellig kartong og papir, diverse blomster og stempel. Har også laget en tag som jeg festet på kortet, bakpå tag`en skrev jeg en bursdagshilsen.



 

Kortet holdes lukket som tidligere nevnt med et fint bånd, innsiden ser sånn ut. Ganske enkelt pyntet med utgangspunkt i samme kartong og papir som framsiden og baksiden. I midten av kortet er det laget to lommer. I disse lommene kan du jo putte små gaver etter hva man ønsker. Svigerfar fikk i dette kortet to sjokolader og et par flaxlodd.
   
       

Baksiden av kortet. Jeg elsker å kunne sette et personlig preg på kortene mine. Da med bilder av meg sammen med den personen som skal få kortet:)  Og selvsagt må det lages en liten tag som sier at kortet er håndlaget:)

Det var "dagens" kort!:) 

Ofte når man får bursdagskort er dette noe man leser, men ofte kaster etterpå. En av grunnene til at jeg synes det er så gøy å lage kort er fordi denne typen kort er ikke av den typen man kaster:) De som har fått kort av meg hittil har et par felles setninger rett etter de har sett kortet: "Dette her er jo rene kunstverket" påfulgt av "dette må vi jo ha framme og ikke gjemme vekk".

Hyggelig at folk virkelig setter pris på de!
Ha en fin kveld alle sammen!
- Marit-


3 kommentarer:

  1. Du er kjempeflink Marit! Vårt fine julekort henger oppe det;)
    Hege;)

    SvarSlett
  2. Takk:) Hehe, koselig å høre!:)

    SvarSlett
  3. Det var jo kjempefint! Du er flink! :-)

    SvarSlett

Hyggelig om du vil legge igjen noen ord :)