søndag 9. januar 2011

Velkommen til min nyopprettede blogg!:)

Velkommen til min nyopprettede blogg!:)


Etter noen timer bak pc`n fant jeg da til slutt ut hvordan man gjør dette her, selv om jeg er ganske så på nybegynnerstadiet enda føler jeg;) Dette blir da en scrappeblogg hvor jeg kommer til å legge ut bilder av kortene mine. I starten kommer det nok til å gå litt tregt, men regner med jeg får lagt ut en del etterhvert!:) Håper dere som titter innom kan bli inspirerte og gjerne gi tilbakemeldinger.

Jeg kan jo skrive litt om bakgrunnen til at jeg startet med min nye hobby!:) Min søster startet for en tid tilbake siden med scrapping, og jeg synes kortene var såååå fine. Til og begynne med trodde jeg det var vanskelig å lage, så holdt meg til å kun motta kort fra henne, julekort, bursdagskort m.m. Meeeen, så fikk jeg litt lyst til å prøve, og med inspirasjon fra flere av mine søsters kort fikk jeg til MITT første kort, og det ble kjempefint!Tenkte at dette var jo ikke så vanskelig likevel og etterpå har det gått slag i slag. Legger ut et bilde idag for å gi dere en liten smakebit. Mitt aller første kort har jeg ikke bilde av, men her er ett i samme kategori. Nemlig et såkalt skuffekort. Dette kortet lagde jeg i anledning en innflyttningsfest:


Oppi skuffen lagde jeg et søtt lite kort.

Jeg har funnet ut at scrapping tar tid, men det er kjempegøy!!Ihvertfall når man ser resultatene:) Jeg er nesten så jeg leter etter anledninger til å lage et kort fordi det er så gøy:) Bursdagskort, god bedring kort, mor og farsdagskort, julekort, dåpskort og konfirmasjonskort. Jeg er nok ikke så profesjonell scrapper som mange andre der ute i verden, men gjør ting på min egen måte:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen noen ord :)