søndag 15. mai 2011

Bursdagskort til søstern min!!:)

"Bursdagskort til storesyster min"

Enda et brettekort av samme typen denne gang til min 4 år eldre søster som fylte år 09.03.11.



 

Dette kortet kan man egentlig kalle et lite restekort. Alle mønsterark jeg har brukt var rester jeg hadde, som jeg på et vis fikk brukt sammen i dette kortet. Fint ble det da!



Jeg fant et fint sitat som jeg syntes passet:

Blomster hører alltid hjemme på et kort..


Kortet når "dørene" er åpnet:


"De store tanker kommer fra hjertet"


Kortet helt utbrettet:


En personlig hilsen håndskrevet. Legg også merke til den fine border punchen jeg har brukt med hjerter:


"Syster med blomsterkrans på hodet":


Igjen, det ferdige kortet:


Lag et bursdagskort til din søster eller bror du også!!!:)

- Marit -


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen noen ord :)