onsdag 27. juli 2011

Barnevogn kort til to guttebabyer

Barnevognkort er kjempegøy og enkelt å lage!!

Barnevognkortene mine er noe som har vært veldig populær bestillingsvare!:) Og jeg elsker å lage disse kortene. Jeg er ingen baker, men følger jeg en kakeoppskrift blir det da en kake til slutt. Sånn er det med scrapping også. Følg oppskriften, så får du et kort til slutt, i dette tilfellet et barnevognkort:)


Kanskje lettere sagt en gjort mener du? Hehe.. Neida sier jeg:)
Disse to barnevognene ble i blått da det skulle være til to guttebabyer, og kortene ble brukt som dåpskort.



Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å bruke en mer intens blåtone farge på kortene, men det var dette butikken jeg var på hadde, så da ble det lyse farger. Men de ble veldig fine likevel!!:)



Jeg har kun brukt en type lyseblå kartong, og en type mønsterark. Mønsterarket er som dere ser lyseblått i bakgrunnen med grønne, lyse blå og mørkeblå blomster.



Viser dere bilder av barnevognkortet fra alle kanter:)



Kortet sett ovenfra.



Håndtaket er et avklipt grillspyd. Håndtaket er pyntet med blå blomster og blader. 



Sett ovenfra.



Brukt blå brads på hver side av vogna for å feste kalesjen.



Her ser du håndtakene på vogna. De er klipt i kantene med formsaks, og i midten brukt en hjerte border puncher.



Pyntet med nydelig hjertebord i hvit. Dette er noe jeg kjøper på rull akkuratt som tosidig teip.



Nærmere bilde av håndtaket.



Dyna i barnevogna er jo selve kortet.

Bakpå kortene brukt hjertepuncher.

Inni kortet brukt et fint barnedåpsdikt. Diktet var et ønske fra min kollega som skulle ha kortet. Jeg har i senere tid fått vite at diktet er skrevet av Sidsel Nesse, og er hentet fra nettsiden http://www.1001sang.no/



Barnevogn og kort sammen:)



Begge barnevognene sammen:) Stilig!



Sett ovenfra...



Og fra siden:)

Som jeg startet innlegget med: Barnevognkort er gøy og lage!!

Tutorial på barnevogn kort kan du se her: Barnevognkort tutorial

- Marit-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen noen ord :)