søndag 26. februar 2012

En liten konfekteske:)

En søt liten gave å gi bort til en du er glad i!

Fikk en bildemelding over facebook for en tid tilbake siden med bilde av en liten hjemmelaget konfekteske, og spørsmålet var: "Kan du lage noe alà dette til meg". Jeg syntes esken på bildet så søt ut, googlet en tutorial og skrev nesten som Byggmester Bob ville sagt det: "Kan det fikses?Klart det kan!!"

Her ser du mitt resultat:

Skal se om jeg ikke får laget min egen tutorial på konfektesken etterhvert, imens kan du få se bilder av resulatet mitt som jeg ble ganske fornøyd med!



Brukt litt forskjellig kartong og mønsterark. Grunnkartongen ble en hvit kartong med litt glans i. Deretter har jeg også brukt en hvit kartong med sommerfugler inngravert på en måte.



Har selvsagt i kantene brukt Distress Ink for å få den gamle/brente looken.



Oppå lokket har jeg pyntet med perler og blomster.



Et lite håndtak for å få lukket esken, festet med borrelås. Rundt kanten av esken har jeg pyntet med et fint bånd med perler på.



Under esken....



.. selvsagt made by stamp!



Oppi esken.



I bunnen av esken et lite hull, akkuratt passe stort til en deilig Ferero Rocher!!



"Harmoni"



En heeeeel deilig eske med sjokoladen!Et lite tips dersom du vil lage en slik eske senere og skal kjøpe Ferero Rocher. Kjøp på Rimi!!Fast lav pris til 29.90 kr!!Halv pris i.f.t andre butikker:)



Sjokoladen på plass i esken!



En morsom liten søt gave å gi bort til en du er glad i, eller som du synes fortjener en liten oppmerksomhet.



En tekopp og denne herligheten = Harmoni!!!

Når jeg hadde laget denne ene esken så fikk jeg jo selvsagt lyst til å lage flere!
Lagde da 3 stk til som ble gitt bort på mammadagen!
Kommer straks i ett nytt innlegg!

-Marit-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen noen ord :)