torsdag 23. februar 2012

Fra skoeske til knappeboks!

Fra kjedelig Viking skoeske til kjempefin knappeeske!!

Dette er nesten litt samme prosjektet som da jeg lagde pengekasse til jobben. Bare fantasien som setter en stopper for hva man kan gjøre med skoesker sier jeg;)


En kollega av meg kom med denne Viking sko-esken:


Hun samler bl.a på eller har ihvertfall masse knapper og dermed knappedilla!!Så spørsmålet var om jeg kunne gjøre om esken til en knappeeske. Det tok litt tid før jeg startet på prosjektet, da jeg akkuratt da drev med julekortene mine, men resultatet som til slutt ble dette må jeg si meg veldig fornøyd med!!



Kartongen og mønsterarkene jeg har brukt ser du ovenfor. Kjøpt på Unik Hobby på Hamar.



Det ble lilla tema siden jeg selv elsker lilla!Rommene i skoesken ble til av avklipte melkekartonger. Pyntet med mønsterark også oppi disse.



På sidene lilla kartong som grunnkartong, som jeg har brukt hjørnepunch på.



Toppen av esken!Her også brukt lilla kartong som grunnkartong med hjørnepuncher i hjørnene. Oppå dette en kjempefin blomsterkartong!!



Brukte samme blomsterkartong på sidene på lokket.



Her ser du bedre der jeg har brukt hjørnepuncheren. Den heter Trumpet Flower hjørnepunch!I kantene/hjørnene på både esken og lokket har jeg brukt hvit papirtråd for å skjule esken bedre.



Hannes Knappeske!!



En liten trolljente på toppen!Tusjet med promarker.



Pyntet med søte blomster som er tusjet med lilla promarker tusj.



Oppi esken!



Ble kjempefine rom!!:)



Nærbilde av rommene i esken.



Så, neste gang du kjøper deg sko, bruk esken til noe også!!!:)

-Marit-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen noen ord :)