tirsdag 7. februar 2012

Fyrstikkeskekort i juleversjonen!:)

Juleproduksjon 2011, del 1.

Jeg fikk i høst bestilling på om jeg kunne lage noen fyrstikkeskekort i juleversjon, som skulle gis bort i julegave. Solgte 7 stk og ga selv også bort 1 stk i julegave:) koselig julegave å gi bort!


Tutorial på fyrstikkeske kort som jeg har på bloggen min kan du se her.


Hehe, føler meg som rene pyromanen når jeg går på butikken når jeg skal handle inn til fyrstikkeskekort!Siden du kan se tutorial på kortene/eskene på linken over skriver jeg ikke så mye under hvert bilde. Gjør deg klar til bilderas!


Tusjer nissestempelet med Promarker tusjer. Stempelet kjøpt jeg forøvrig i sommer på tilbud, 70% tilbud er alltid gøy på hobbybutikk!


Nissen ferdig på kortet.


Fyrstikkeskekort i juleversjon.


Sett ovenfra!


Undersiden på noen av kortene ble slik, hvit med svart stempel "på låven sitter nissen".


Fint og koselig stempel ikke sant?!:)


6 stk ferdige fyrstikkeskekort i juleversjonen!:)


En ide til neste år er kanskje å lage like mange, lime de oppå hverandre og plutselig har man en julekalender!man fyller dog fyrstikkeskene med noe annet enn fyrstikker:)


Undersiden av de eskene som ble røde under:)


Lagde noen med sølvstempel....


og noen med gullstempel!:)


"På låven sitter nissen"



Håndlaget av stempel:)


Ja, vil du gi bort noe hjemmelagd til noen i julen 2012, så har du god tid til å prøve å lage fyrstikkeskekort!

Lykke til!:)

Snart kommer også et innlegg med julekortproduksjonen for 2011.

- Marit-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen noen ord :)