søndag 26. februar 2012

Mammadag!!

Som skrevet i forrige innlegg fikk jeg lyst til å lage flere små konfektesker!

Her er den ene jeg lagde som vist i forrige innlegg samt tre nye som ble gitt bort på

MAMMADAGEN!!




Ja, jeg kaller det mammadagen jeg!!Morsdag er et ord jeg egentlig ikke liker, uten at jeg skal gå nærmere inn på det, men det ligger i ordet mors - dag. Kall meg sær! hehe...

Mamma dag er spesielt kanskje for å feire sin egen mor, men jeg liker også og feire andre som er mamma!


Sånn i bunn og grunn er alle de fire eskene like, men det er brukt forskjellig kartong, men er litt vanskelig å se dette på bildene mine. Stilige ble de alle!!


En egen liten sjokolade til Mamman min!! Ikke store gaven, men det er ikke det som betyr noe, tanken bak som gjelder!:)


Jeg ga også bort en til søstern min, siden det var første mamma-dagen hennes:) 


Esken er veldig enkel og rask og lage!


En eske med litt annerledes pynt oppi. Pyntet med hjerter i stedet for med fotohjørner:)

Alle Mamma`ene som mottok denne esken håper jeg ble veldig glad!
Og at de koste seg med gaven;) Du vet... er bare å kjøpe ny Ferrero Rocher og fylle opp esken for hver gang!!

Dette er en liten gave du kan gi bort til hvem som helst og når som helst!!
En liten oppmerksomhet ved en bursdag, mammadag, en liten overraskelse til en du er glad i eller som du synes fortjener det lille ekstra i hverdagen!:)

-Marit-







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen noen ord :)