søndag 10. juni 2012

1 år = stor jente!


Ved siden av bleiekaken jeg lagde til tantegullet, lagde jeg også et bursdagskort som man ikke får ødelagt som man må med bleiekaken. 

Lagde kortet i samme rosafarger som på bleiekaken.

HANNAH 1 ÅR, 01.03.12

Oppdaget nå at jeg har fremdeles ikke fått laget tutorial til dette kortet. 
Må prøve å få til dette neste gang jeg lager. Blir så ivrig når jeg lager kort vettu at jeg glemmer å ta bilder underveis!

Uansett, her kommer en rad med bilder av det ferdige kortet!


Jeg ELSKER denne Martha Stewart Puncheren som jeg har bukt i kantene her.


Magnolia Stempel, tusjet med promarker. Pyntet rundt med fine rosa blomster.


Her har jeg åpnet "lokket" på kortet.


Kortet utbretttet!


Personlig hilsen midt i kortet.


Kortet utbrettet, baksiden.


Laget av tante Marit :)


Et veldig kort innlegg idag. Kommer snart tilbake med flere kort! Deriblant et lekkert konfirmasjonskort i rosa, og et veskekort med engletema!!

- Marit -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen noen ord :)