søndag 1. juli 2012

Med ønsker om ALT GODT for dagen og fremtiden!


Dette er et kort jeg hadde på bestilling. Bryllupet stod igår, derfor kan jeg endelig legge det ut idag :)

Håper brudeparet hadde en flott bryllupsdag!


Kortet er så og si nesten maken til bryllupskortet jeg har lagt ut tidligere her. Kortet ble litt hastelaget, for jeg fikk plutselig kortere tid på meg enn jeg mente, så derfor rakk jeg ikke ta bilder til en tutorial. Det får bli neste gang!!


Men, skal servere en rekke bilder som vanlig!

Egentlig kjøpte jeg meg også et nytt bryllups stempel fra Magnolia, men valgte å ikke bruke det denne gangen. Brukte samme stempel som i forrige bryllupskort. Søte er de ihvertfall :) 


Tag med "Til Brudeparet" på :) MASSE distress ink i kantene ble det også.


Pyntet med hvite blomster.


Baksiden av kortet. Nydelig kartong med roser og gullglimmer, samt  pyntet med hjerter.


Ferdigkjøpt "serviett", hehe, husker ikke hva de heter serru. Med mitt håndlaget av stempel. Med håp om at noen kanskje oppdager navnet og tenker, hmmmm hun lager fine kort! hehe :)


Hjerter og perler i hvitt. I kantene på baksiden også pyntet med hjerteborder.


Kortet halvveis åpent. Kortet er som sagt makent til det forrige, men har brukt noe annerledes kartong.


"Så blir de stående disse tre. Tro, håp og kjærlighet.
 Men størst blant dem er Kjærligheten!"


Denne "Love, wedding" kartongen er ny for anledningen, og jeg synes den er kjempesøt!


Kortet innvendig. 


I midten ønsket paret hjertelig til lykke med dagen, samt laget plass for en personlig hilsen fra den som skal gi bort kortet. Blomsten er egentlig en borddekorasjonblomst kjøpt på Nille, men kan også fint brukes i kort!


Utrolig hva så lite kan gjøre mye ut av seg!


"Tro, håp og kjærlighet".

I kantene på kortet har jeg brukt en fin hjertebord utstanser!


Så noen bilder av kortet stående!



Til slutt tar jeg med et bilde av båndet jeg kjøpte for å binde kortet sammen.


Hvitt bånd, med hjerter integrert. Passet ypperlig!!

Til slutt håper jeg at den som kjøpte kortet ble fornøyd og at brudeparet syntes kortet var fint!

Håper det ble en minnerik dag for alle :)

Ellers: Ha en strålende søndag, uansett vær!Her er det regn, derfor en fin scrappingdag :)

- Marit-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen noen ord :)