mandag 24. september 2012

Barnevognkort på bestilling :)

Bloggingen min går veldig opp og ned!

Periodene det ikke kommer noe nye innlegg, så lages det kort. Så når jeg førstes blogger, kommer det flere på rekke og rad. Burde vel egentlig bli flinkere til å blogge etterhvert som kortene blir til, og kanskje også underveis?!:) Vurderer nemlig å komme med litt oppdateringer underveis i en kortprosess også til slutt lage ett eget innlegg med sluttproduktet. Vi får se!

Noen ganger lager jeg jo også kortene mine innimellom jobb, trening og soving, dvs å leve livet ellers, og rekker rett og slett ikke å skrive her samtidig. I skrivende stund er jeg sengeliggende med bihulebetennelse, så eneste jeg orker er å pusle litt på pc`n min og se tv. SÅ da blir det litt blogging vettu :) 

Idag "serverer" jeg dere ett barnevogn kort jeg hadde på bestilling denne måneden: 



Tutorial på mine barnevognkort ser du her: Barnevognkort tutorial.


For hver gang jeg lager barnevognkort ser jeg etter muligheter for å lage litt nye versjoner. Det er da snakk om hvordan jeg kan pynte kortet. Ikke bare fokusere på kartong og papir, men også fokusere på alt det vesle dill dallet man pynter med!


Jeg skriver kanskje sjelden hvor jeg kjøper all kartongen min fra. Oftest er jeg nok på Papirpikene på Gjøvik. Kjempefin butikk, med behjelpelige og hyggelige damer!Noen ganger bestiller jeg også kartongen over internett, når jeg vet hva jeg vil ha. Nettbutikken deres ser du her: Papirpikene .


Utrolig hva litt tøybånd og blomster pynter opp et kort:)


Håndtakene er laget av grillspyd som jeg surrer blomster rundt.


Syntes "baby" kartongen jeg brukte var veldig søt. 


Kortet sett ovenfra. Ser også her at jeg inne vognen har brukt av "baby" kartongen som kant nede i vogna.


Denne gangen lagde jeg også "pute" i kortet og ikke bare "dyne". Brukte rundt puten samme bånd som jeg har brukt ellers på vogna.


Vogn og selve "dyne"-kortet. 


Diktet på kortet er skrevet av Sidsel Nesse på 1001 sang.

Etterlatt en side på kortet så den som skal gi det bort kan skrive en egen hilsen. 

Det var dagens innlegg!

Kanskje kommer det fler.... vi får se hva jeg orker midt oppe i snufsinga og hostinga mi :) 

God bedring til meg, og en god dag til alle dere der ute!

-Marit-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen noen ord :)