mandag 13. mai 2013

Bursdagskort til Elixia!!


Tre ganger hipp hurra for 
ELIXIA
som fyller 16 år i disse dager!!

Elixia fyller 16 år i disse dager og i den forbindelse har de en konkurranse gående hvor vi medlemmer kan gi dem ett bursdagskort, hvorpå vi er med i trekningen av fine premier!

Jeg trener på Elixia Lillehammer, og her er mitt bidrag og bursdagskort til dem:


Kortet måtte jo selvsagt bli i de fine grønne Elixia fargene!!

På fremsiden av kortet har jeg pyntet med blondeserviett, blonde-hjertebord, hvit fjær, grønne blomster, Tilda med hjerter stemplet, som symboliserer hvor glad jeg er i å trene på Elixia!


ELIXIA "We get you there!"

Har også i det siste kjøpt meg en ny hjørnepunch som jeg har brukt på dette kortet her. Hjørne punchen gir fine stjerner, og er kjøpt på Søstrene Grene!


Tilda med hjerter. Tusjet med promarkere, selvsagt grønn kjole for anledningen!Og lilla sko da jeg bruker lilla joggesko når jeg trener der, samt at veggene inne i treningsarealet har blitt lilla, fiiiiin farge!:)


Inne på veggen i apparatsalen på Elixia Lillehammer står det at trening gir deg ekstra energi, og det stemmer:
Trening gir MEG ekstra energi!!

Pyntet med litt blomster inni kortet også, samt brukt samme hjørnepunch.


"Trening gir MEG ekstra energi!" Uansett hvor trøtt jeg er før en treningsøkt, så vet jeg at bare jeg klarer den lange dørstokkmila hjemme, så VET jeg att energien bare øker av å trå innom døra til Elixia Lillehammer!


Tilbudet er bredt på Elixia Lillehammer!!
Ingenting er som å virkelig ta seg ut på en treningsøkt, 
det føles hardt der og da, men også deilig!
Og man får faktisk mer energi etterpå:) 

Jeg sier bare til Elixia: You get ME there!!!


På baksiden av kortet hadde jeg selvsagt ett håndlaget av stempel!!

Tar til slutt med igjen fremsiden av kortet og sier:


GRATULERER MED 16 ÅRS DAGEN ELIXIA!!!!

Bursdagsklemmer fra meg!



1 kommentar:

Hyggelig om du vil legge igjen noen ord :)