søndag 20. oktober 2013

Bursdags eske-kort!

Noen ganger kommer jeg på veldig sent før en bursdag at jeg skulle hatt lagd kort,
da blir det ofte en enkel variant.
Men enkelt kan også være fint:

Bursdagseskekort!

Jeg var i november for ett år siden i Egypt, der kjøpte jeg meg en kjøleskapsmagnet. 
Hva i huleste har det med dette blogginnlegget tenket du?
Hehe... magneten fikk jeg i en eske, og det er denne esken jeg her har pyntet.
Så er en "eksklusiv" eske fra Egypt.


Kantene rundt esken og lokket ble pyntet med blårutete mønsterark, 
i kantene brukt distress ink. 


På toppen av lokket lagde jeg en enkel Gratulerer med dagen tag.


Oppi esken var det fra før ett fint fløyelsstoff, som utgjorde mye når jeg ga den videre.

Esken tror jeg at jeg kun pyntet på ett kvarter!Det enkleste er oftest det beste!

-Marit-





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen noen ord :)