søndag 20. oktober 2013

Lys kort til sykepleiere!


"Det arbeidet som duger,
er det som blir utført av dyktige hender,
ledet av en klar hjerne
og inspirert av et kjærlig hjerte."

-Florence Nightingale-

Disse to kortene her ble laget som en liten oppmerksomhet i forbindelse 
med at to kollegaer av meg hadde gjort en god innsats i en litt kronglete periode på jobb. 
Men jeg liker egentlig nå å legge ut bildene og teksten til Florence Nightingale som en liten "oppmerksomhet" til alle min sykepleier kollegaer der ute i helse norge!:) 

Jeg er sikker på at flere kunne fortjent en oppmerksomhet i hverdagen!


Jeg lagde ett i rosa toner og ett i lilla toner. På dette kortet har jeg brukt Tilda med hjerter stempelet mitt. 
Denne Tilda fikk rosa kjole :) pyntet med rosa blomster og hvit papirserviett. Distress Ink i kantene. Her hadde det kanskje også vært fint å bruke rosa distress ink i stedet for brun.


Inni kortet :) Hovedkortet er av ros kartong, mens jeg har brukt hvit og rosa rutete kartong som panel.


"Glede finner du i hverdagens små øyeblikk"


Lys, med fint blondebånd rundt esken :)


Så det lilla kortet. Her har jeg brukt ett annet stempel, og hun fikk lilla klær :) 
Pyntet med lilla blomster.




Inni kortet, har her brukt lilla kartong som hovedkort, med lillastripete kartong som panel.


På begge kortene brukt borderpuncher i kantene, det er alltid fint!


Lysene inni kortet:)

Ønsker alle en fin søndagskveld, men også spesielt alle sykepleiere rundt om i landet!

-Marit-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen noen ord :)