lørdag 19. oktober 2013

Tre stykk barnevognkort.

Barnevogn-kort 
...synes jeg alltid er gøy å lage!!

Jeg har hatt en veldig laaaang pause nå fra både scrapping og blogging, helt siden mai faktisk, så mange barnevogn kort har det ikke rukket å blitt, men her har du tre stykker som er lagd det siste året.


Det første barnevogn kortet er et velkommen til verden kort.



Jentekort og dermed rosa toner :)



Jentebaby kartong. 



Oppi vogna har jeg dekt bunnen med hvite fjær, og oppå det lagt "dynen" som er selve kortet.



Håndtaket er laget av grillspyd, og pyntet med blomster. 
Her ser du også en fin tapebord jeg har brukt på enden av vogna.



Oppi vogna, under kortet hadde jeg også en pute.



Kort og vogn. På både håndtakene på vogna og på kortet har jeg brukt en borderpuncher med hjerter.



Kort med plass til hilsen på, pyntet med noen klistremerker.

De to neste kortene synes jeg var ekstra morsomme å lage, 
siden de kom på bestilling fra Nord Norge av alle plasser. Jeg synes det er veldig gøy at folk
 finner bloggen min og får lyst til å bestille kort ut fra hva de ser.


Bestillingen var på to barnevognkort, ett til gutt og ett til jente.


Brukte rosa kartong og rosa og hvitfirkantet mønsterark.


Pyntet håndtaket med litt forskjellige blomster.


Jentebabyen fikk jeg navn på, mens guttebabyen hadde nok ikke fått navn enda.


Pyntet med litt blomster og perler. Se også hjerteutstanset detaljene på håndtaket.


Kalesjen, pyntet den fremste med hjerteborder.


Guttekortet selvfølgelig i blå kartong.


Pyntet på samme måte som jentekortet, men i blåtoner.



Det var barnevogn kortene!!

I ett senere innlegg vil jeg komme med barnevognkortet som jeg lagde til mitt yngste tantebarn når hun ble døpt nå nylig, da lagde jeg også en "tro kopi" av barnevognkortet i større format, men som bleiekake!

- Marit-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen noen ord :)